American nightlife!

Linn och jag akte till banken vid 10, vi skulle hamta ur pengar sa vi kunde kopa kladerna pa "Forever 21" som vi hittade igar. Jag kopte min jeansjacka!! <3 Vi gick sedan vidare och jag kopte en present till min lillasyster Vicki, sa nu har jag presenter till bada systrarna. Vi akte sedan vidare till Linns frisor, hon skulle klippa sig och jag satt och vantade. Haret blev riktigt bra!

Nar vi kom hem igen sa tog vi det lugnt ett tag men sedan blev det bilen till "Shelly Lake" dar vi tog en lang promenad runt sjon. VI kollade aven pa skoldpaddor och konstiga faglar, det var riktigt mysigt och varmt..

Nar vi kom hem sa duschde jag, malade tar och fingrar och sedan var det dags for sminkning och harfrisering ;) Vi kte en svang och tog ut pengar, men hamnade tillslut pa nagra stolar utanfor "Starbucks" och drack kaffe.

Sedan hamtade Maike och Franciska upp oss och vi drog ivag mot downtown, alltsa city :P Det var dags for ett mysigt resturangbesok. Nar vi kommer dit finns inga bord, de ber oss vanta i 15 minuter men sager att vi aven kan ga upp pa taket om vi vill ata dar. Ja och sa blev det, dock var alla bord upptagna dar med men da fick vi ta "vip-sofforna" inte fel det inte!! Jag och Maike delade pa en Cesarsallad och Tryffelpommes, det var helt sjukt gott och trevligt. Vi satt dar och "minglade" tills klockan var 11. Vi gick ner en vaning och dar var ett stort genomskinligt dansgolv sa man sag vaningen under. Vi hade det jatte roligt dansade och slappte loss.




Aldersgransen for att komma in pa utestallen i usa ar 21 ar, men tror ni det var nagon som kollade oss eller? Nej inte nar man kom fran taket, hahaha. Sa vi shakade loss och helt plotsligt dansar "grandma and grandpa" forbi. Sota vithariga rangliga gamligar, ohja dom var verkligen sota och vi kom fram till att sa ska vi med gora nar vi blir gamla! Vi traffade aven pa Abba och nagra wannabees i en laaaaaaaang limmo! Dar fanns en Svensk, manga ackliga svettiga gubbar och ett gang skona manniskor. Har aldrig sett en san blandning pa folk forut.



Klockan 2 stangdes musiken av och vi slangde av oss skorna sa fort vi kom ut pa gatan, frihet!! High Heels + Dans = Ingen bra komination.

Kiss / Rebecca
Solas Restaurant and Nightclub / Raleigh, NC, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: JULIA'S D60

Hejsan! :) Haft en bra helg? ♥

2009-08-02 @ 17:55:23
URL: http://nikons.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilka partypinglor! ;))

2009-08-03 @ 10:55:32

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0