Ingen fin dag idag, ingen sol.

Orkar egentligen inte alls blogga nu men jag gor det for familjens skull ;) Vet hur mycket de uppskattar att kunna lasa vad jag gjort och haller hus pa en annan del av jordklotet.

Idag har jag ritat med Kelly, ja tills hon blev hungrig och skrek efter mat. Det blev mat sa fort Linn hade hamtat Anton pa den sista dagen av hans art-class. Efter maten blev det fri lek, ja det var i princip vad det var... Jag och Linn spelade kort och barnen lekte for fulla rullar pa overvaningen, skrattandes och som det brukar sluta, gratandes.

Vi akte sedan ivag, det var Bibbn som var malet eller the Library som jag kanske borde saga har i usa. Efter lita lasande sa akte vi vidare, da till bowlingbanan for att bowla som man brukar gora.. Nagot som forvanade mig var skylten utanfor dar det stod att vapen inte fick medtas, ja dar fick ju jag direkt ta en vanda tillbaka till bilen.

Nu kan ni ju fa gissa vem som vann, med 3 strikar gjorda, lite hjalp av roren i sidorna och ren tur (mest skicklighet).. Japp ni har ratt, det var jag ;) Haha, det var i alla fall valdigt kul.

Vi akte sedn hem en stund innan det var dags for shopping. Jag lamnade tillbaka skorna jag kopte i onsdags da jag upptackte att de var trasiga, men det blev ett par nya lite dyrare designade av "Jessica Simpson", mycket fina. Jag kan ju lova att jag hittade varldens snyggaste jeansjacka pa "Forever 21" ocksa, men deras kortsak fungerade inte sa det blev inget kop. Jag kommer kopa den i alla fall och sedan ar det stopp om jag ska lyckas fa med mig allt hem! INGET MER!!

Jag ska nog borja packa lite smatt snart, har klurat ut att jag ska ha tunga och stora klader som tar mycket plats pa mig nar jag flyger hem. Aven mycket handbagage och alla armband runt armarna, sedan vet jag inte... Nagra tips?

Kiss / Rebecca

Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Anonym

Brukar inte flyga så :P

2009-08-01 @ 15:06:38
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0