Sol och nagot helt annat.

I morse var jag duktig ska ni veta. Efter frukosten gick jag till mitt rum for att stada, dar sprang jag runt och vek klader samtidigt som musik spelades fran datorn. Barnen stadade ocksa sa jag hade inte mycket annat att gora...

Det blev middag och vi at soppa, god soppa! Hmm, sager man at soppa? Efter det blev det glass och filmen "Daddy daycare" om jag inte minns helt at skogen vill saga. Den har veckan borjar Kelly pa en sport camp och vid halv 2 borjade hennes vecka. Medans hon var dar lekte Anton, jag och Linn vid poolen, det blev mycket solande och faktiskt rosiga kinder!! Linn akte sedan och hamtade Kelly som ocksa ville bada, tror vi stannade dar i nastan 4 timmar. Vadret var toppen och barnen pa valdigt bra humor :) Snacka om skon dag!

Nar vi kom hem fixade vi mat at varan lilla fotbollskille som skulle ivag och trana infor OS 2024. Chrille akte ivag med honom och Brenda kom hem och tog hand om Kelly. Linn och jag akte ivag for att springa runt sjon "Shelly Lake" men vi hann ju bara nagra 100 meter innan regnet kom, det oste ner och vi sag knappt vart vi korde. Det var inte som i Sverige dar det bara kommer en skur, utan det har holl i sig och vi bestamde oss for att aka till "Target" en affar jag kommer sakna i Sverige. De har allt, och jag menar allt. Det ar som ett 3 ganger sa stort "Maxi" med 3 ganger sa mycket storre sortiment, SJUKT! Hittade en bikini-overdel jag ville ha, men sjalvklart var bysten for liten sa tuttarna ramlade ut. Linn kopte en bikini i alla fall. Hittade aven billigt smink, men nar jag kommer fran for att betala sa fungerar inte kortet sa det blev inget.

Nar vi kom ut igen hade det inte slutat att regna sa vi for forbi ett annat target, lite lite storre. Bikinin fanns inte dar heller, men detta inhandlades:
- 4 maybelline lash-stiletto maskaror
- 1 lappstift
- 1 pase notter

Efter hemkomsten gick vi upp i Linns rum och dar har det kollats "World Tour of Skane" med Johan Glans, gud jag bara alskar den! Vet inte hur manga ganger jag sett den.. Det kollades aven lite andra klipp pa till exempel: Bjorn Gustavsson, Magnus Betnér och Jesper Odelberg. Nu sitter jag i sangen men tankte lagga mig ner nu, det ar dags att sova.

Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: mamma

Nu har vi oxå fint väder! Härligt!

;)

KISS

2009-08-04 @ 23:20:01

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0