Typ etthundra outlets.

Jag vaknade vid 12 idag, eller Linn vakte mig. Fotterna var helade och trottheten velande, men jag at frukost och fixade mig innan det bar ivag for att hamta upp Amy. Brendas kompis och Kellys kompis mamma. Vi hamtade aven Brenda och sedan bar det ivag mot grannstaden "Smithwille" dar det finns ett riktigt stort "shopping mal" fullt med outletbutiker.

Linn och jag sprang runt i vara butiker, medans de andra sprang runt pa sitt hall. Linn letade jeans och jg forsokte att hitta sa lite som mojligt, vi bada utan att lyckas. Jag kopte:
- t-shirt
- klocka, loove!
- 2 clinique foundtions

Klockan kostade endast 170 svenska kronor och foundationa 120 svenska kronor styck. skulle kunna kopt 3 for samma pris som en kostar i Sverige :S KAP! Trojan kopte Linn en likadan, sjukt billig, sjukt snygg!

Nar vi kom hem vid 6 var jag sa hungrig tt magen bara skrek. Hade endast atit en korv under shoppingen.. Vi at och sen gick Linn och jag for att lagga in alla bilderna fran min kamera och fran hennes sen igar. Som ni hor ar det antligen bilder pa g!
Vi mumsade aven i oss glass innan va packade ner oss i hennes sang for att se "The Notebock". Det var absolut en av de basta filmer jag sett, en av mina 2 absoluta och allra basta favoriter! Tararna lag i ogonvran under manga scener. Efter det blev det lite Youtube-klipp och min absoluta favorit John Glans, klockren rakt igenom!

Kiss / Rebecca
Smithwille / Raleigh, NC, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: mamma

Tänk att du kunde hålla dig från att shoppa mer. Men det är väl fullt i väskorna snart!!! ;)

Kul med lite bilder, äntligen!

PUSS

2009-08-03 @ 10:57:22

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0