Caffe Latte.

Sitter här och försöker mig på en koffeinkick, det är precis vad jag behöver just nu, energi i överflöd. Pluggar epokerna som vi har prov på vid 11 och hoppas på det bästa, det är ju bara ett G-prov så det borde ju gå vägen.

I eftermiddag ska jag jobba så därför hinner jag inte vara med på genrepet av luciatåget, jag får väl springa runt när det väl gäller och inte ha koll på någonting. Ska försöka lära mig så mycket som möjligt av talet och dikten vi lyckats kompa ihop i alla fall, de kommer slå igenom hårt kan jag lova! Vet inte varför jag helt plötsligt blivit så possitiv till detta + alla andra i klassen... Vi som skulle försvinna den morgonen!?

Nu ska jag plugga vidare, sörpla i mig Latten och studsa runt som en kanin i huset när jag är klar. CYA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: fanny

Latte gör susen :)

2009-12-10 @ 08:09:15
URL: http://fannyme.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0