Dags att plugga engelska.

Nu har jag varit vaken i mer än 30 minuter och det är dags att plugga engelska, steg 5. Sen när bejbi vaknat så ska vi väl äta frukost antar jag. Han skulle tagit bussen hem 0.39 igår kväll men blev kvar, båda va trötta som skator och somnade på dirren. Har vaknat några gånger av HÖGA snarkningar men jag lyckades av ren trötthet somna om igen, hehe.

Idag blir en riktig pluggdag, ska plugga klart engelskan och träna så jag kan redovisa den imorgon. Sen ska jag ta en sväng förbi stallet, känner för en långritt med syrran så det är bara hoppas att hon hakar på! Marken är täckt av snö och ridbanan stenhård så där är väl inte ens lönt att tänka på att rida.

Nej, dags för plugg!



Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Daniel

Gullig bild

2009-12-18 @ 22:54:13
Postat av: Yasmin

Fan vad schnygg du är! (:

2009-12-22 @ 00:12:53
URL: http://yasseh.blogg.se/
Postat av: mst

GOD JUL! :D

ska vi följa varandras bloggar med bloglovin?

säg till då du har lagt till mig, så lägger jag till dig (;



kram

2009-12-24 @ 12:55:52
URL: http://maatilda.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0