Dags att sova.

Oj oj oj, vad trött jag är. Nu är i alla fall epokerna färdigpluggade för kvällen och jag ska gå och fixa iordning mig för sängen. Idag planerade jag och Emelie vårat luciatåg i lite sådär god tid men jag kan lova er att det blir bra, kul och annorlunda. Vi är bäst, klockrenast och otroligt smarta!

Fick en kommentar igår eller förrgår, minns inte, men det var ifrån en Andreas. Känner bara att jag måste svara på den... Jag är inte depp, eller mår dåligt på något sätt. Är bara väldigt skoltrött och har bara en otroligt stor lust att skita i den, även fast det aldrig kommer att hända... Förstod inte riktigt vad du menade, men jag mår inte dåligt i alla fall!! xD

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0