Depp...

Jag pallar inte, orkar inte, mår piss... Det är för mycket, jag skulle bara vilja lägga mig i sängen o tjuta, få ut allting, få allt försvinna! Vet inte vad det är med mig, blir sur för minsta lilla och svarar snäsigt på helt onödiga saker.. Jag orkar inte med skolan, vill ge upp men något får mig att fortsätta, kanske för att jag måste. Jag vet inte.

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Andreas

När jag ser någon som i min hjärna står högre upp i den stegen än mej och den personen inte er så där lycklig och glad som den borde göra efterssom den är "populär" så mår jag lite bättre. Samma sak gäller för tjejer jag är intresserade av.

2009-12-07 @ 19:08:38

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0