Jag längtar...

Tänk va skönt det vore med lov nu, ligga och mysa i sängen hela dagarna, åka till stallet och bara va, lyssna när hästarna äter sitt hö och bara drömma sig bort. Åka in till gymmet och slita ashlet av sig för att sedan komma hem och lägga sig framför en bra film, kanske ta en långis med hunden eller varför inte se en bra film på bio?

Det är bara två veckor kvar som tur är! Sen är jag fri, i alla fall i vad är det, 2 veckor, eller 3? Jag vill ha snö också, störta ner för skidbackarna på snowboarden eller göra det galna; åka nerför en backe i en gummibåt, oj det går undan! Jag längtar mig bort, att få vila ut mig innan mera plugg kommer, usch jag är så trött....


Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Sofia

Jag längtar jag också :)

2009-12-07 @ 12:42:48
URL: http://www.nogg.se/pretty

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0