Träningsvärk i massor.

Somnade som en stock igår kväll, vaknade liggandes på mobilen med ett sms jag inte ens hunnit skicka iväg... Sov till halv 10 och låg då och bara drog mig i 20 minuter, helt underbart! Det måste vara första gången på 2 eller 3 veckor jag gör det.

Mina lår värker, men aj vilken skön känsla det är. Så går det när man på en fredag skuttar runt på löpbandet i 30 minuter när man inte gjort det på flera månader, men mums va pepp jag är på att stå där snart igen! Nu blir det duschen och klockan 12 jobb till klockan 6 ikväll, sen kommer min bejb hit idag igen.

Igår kväll låg Lovisa, jag och Hampus i soffan medans mor och far var på konsert och käkade Salt och Vinäger-chips framför idol. Jag och Hampus hejade på Calle medans min fjortissyster såklart tyckte Erik skulle vinna. De hade till och med godiskrig, sen vet jag inte vad anledningen till det var.. Jag var i alla fall oskyldig.

Puss lovers.

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Lillsnörpa

Vad duktig du är som tränar! :) /Lillsnörpa

2009-12-12 @ 11:08:02
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0