A way is for cars!

Gick upp tidigt idag och klockan 9 var jag pa Chrilles kontor dar en tjej som heter Anna hamtade mig for att aka till hennes stall. Det var ratt langt dit men vi pratade pa hela vagen dit, gud va latt det ar att prata engelska med nagon man inte kanner! Vi pratade om allt och inget och nar vi kom till stallet sa gick vi runt och kollade in stallet och jag fick se alla hastarna, Annas hette Opie och var en 5 arig Oldenburger. Vi gjorde iordning honom och sen gick vi ut i paddocken for att rida. Det var Anna som red hela tiden och det enda jag fick gora var att skritta av, en besvikelse; jag som sett fram emot att rida...

Vi akte sedan hem och jag blev hemskjutsad, det var meningen att jag skulle visa vagen men gud va svart det var! Vi klarade oss i alla fall till huset med endast 2 felkorningar xD Hahaha, jag ska nog hitta har snart... Nar jag kom hem sa var staderskan hemma och jag bestammde mig for att ta en promenad for att inte stora. Jag gick upp till narmaste affarerna och kollade lite. Jag kopte faktiskt en liten sak till Emelie bara for att jag saknar henne en aning. (a) Efter det gick jag in i "Harris Teeter" en mataffar dar jag kopte glass, det blev en Ben & Jerrys, yumyum!

Nar jag kom hem sa satt Linn och barnen och at och jag tog ocksa och gjorde lite till mig for att orka leka pa eftermiddagen. En stund efter att vi var klara sa bestammde vi oss for att aka till Marbles kids museum dar man kan leka med barnen. Jag hjalpte Anton att gora en bil i traslojden, vi spelade hockey och sen gjorde jag outfits med Kelly i syrummet. Klockan blev snabbt 5, de stangde och vi akte hem.

Nu ar klockan kvart i 8 och vi har precis atit kvallsmat. Jag ska strax ta pa mig skorna for att aka med Linn och kolla nar hon spelar fotboll :) See ya!

Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Mamma och Vicki

Synd att du inte fick rida mer. Vet att du längtar och saknar det.

Tur att det finns goda glassar!

Kram

2009-07-17 @ 10:00:45
URL: http://becciisz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Idag har vi varit inne i Arvika och ätit kulglass med strössel på. Eftermiddagen tillbringade vi vid sjön med sol och bad. Härligt!

Ha det underbart! PUSS

2009-07-17 @ 18:46:57
URL: http://becciisz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Heej :)

Det är kul att du skriver i din blogg varje dag :)

jag är jätte nyfiken på vad du gör.

Här i värmlad är det jätte bra :) i dag har det varit soligt hela dagen. i går så plockade vi svamp, vi fick ihop massor :D

zelma har fått en ny kompis Berry heter han , en liten jack russel, dom har jätte roligt tillsammans och busar stup i kvarten :)

i monrgon så ska vi på gamelvala så vi ska sova nu. Puss och god natt // Lovisa

Vi sakna dig <33333

2009-07-17 @ 23:14:40
URL: http://becciisz.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0