Amerikanerna är värre än svenskarna!

Gaaah!! Klia, skrapa, komma på sig sjalv, smorja, hata, glomma bort :P Mina smalben ar soderbitna, ah vad jag hatar amerikanerna! De ar 10 ganger varre an svenskarna dar hemma, bits mycket diskretare men kladan blir mycket varre. Dumma svartingar!

Jag talar saklart om myggor och alla mina bett! Laskiga svarta mygg med vita prickar, maby blandraser xD Jaja, jag kan bara fortsatta att hata for inte ger dom sig när mina sysslingar skriker: go away!

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Maria

Uäh, låter inte trevligt med de där myggorna.



svar: Okej. Vad härligt! Har du varit dit tidigare?

2009-07-13 @ 20:39:58
URL: http://various.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0