I'm in usa baby!

Har idag avklarat min forsta dag i usa! Kan an salange inte saga mer an att jag alskar landet och den underbara varmen vi har :) Flygresan hit gick bade bra och daligt, smartfritt och smartsamt, men nu kan jag bara garva at det, vilka erfarenheter jag far + att jag kan hela New Yorks flygplats utantill, haha!! Tur att Starbucks och McDonalds fanns till min raddning xD



Idag blev jag vackt av Kelly, min 7 ariga syssling och det va bara att i princip springa ur sangen for att ta pa sig och aka till omradets pool och Kellys tennislektion. Ja det ar sa att mina slaktingar jag bor hos bor i ett inhangnat kvarter med hus stora som slott och med en gemensam pool. Ja en ar val synd att saga nar det ar tre; en stor utomhuspool, en barnpool och en innomhuspool. Dar badade, lekte och den korta sunden jag och barnens barnflicka fick vara ifred sa solade vi. Jag och Linn (barnflickan) akte sedan for att handla lite behovda saker och mat till kvallen :)

Men har blev det inga vilopauser... Nar vi kom hem var
det dags for party som mina sysslingar Kelly och Anton
och deras kompisar dragit igang bara sadar xD Det
blev Ethans fodelsedagstarta, klubbor och Hubba
Bubba, o for att inte glomma dansen efter fikat! Senare
blev det Kurragomma, gungning, Dodgeball och bara
allmant bus med 5 galna barn. Varmen tog kol pa en
och utan vatten sa hade jag avlidigt tillsammans med barnen. Dock var det har en valdigt kylig dag for dem, javlar i havet! Ska bli spannande att ta del av en varm dag!

Nu sitter jag och Linn vid koksbordet och ater glass. Christer och Brenda, foraldrarna i huset ar pa fest och barnen sover. Har ar klockan bara 10 men i mitt huvud och svensk tid sa ar klockan 4 pa natten, i'm really tired! Det ar ett under att jag inte somnat, men ska jag lyckas med denna tidsomstallning sa ar det bast att vara vaken, jag far ju enda sova mig utvilad for att klara en ny dag. Hoppas ni har det bra i Sverige era olyckliga manniskor!

Kiss / Rebecca

Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Maria

Oj vad härligt du verkar ha det! Hur länge ska du stanna i USA?

2009-07-12 @ 12:45:49
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: emelie çnolasco

Hello baby, writing you from Spain! It´s 11 o´clock and we have about 25 degrees, love it! How are you doin over there? Speakin vg. english yet? Xoxo

2009-07-12 @ 23:20:25
URL: http://emelienolasco.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0