Jiiihhaaaa!

Anton var pa sommarskolan idag igen, jag och Kelly satt hemma medans Linn skjutsade honom dit. Likadant som igar sa hande inte sa mycket undertiden han var borta, men vid 11 akte vi och kopte skolsaker till Kelly. Vi akte hem och jag borjade fixa mat, medans Linn hamtade Anton. Det blev soppa, tortelini, ris och vodkasas. Lite sjalvplock som ni hor!

Sedan var det dags att fixa med kameran igen. Linn fick ringa ett nummer for att fa tag i ett annat nummer som vi ska anvanda pa internet for att kunna skicka efter en ny kamera utan att betala for den. Det visade sig att dom var tvugna att skicka hem nummret pa posten for att vara saker pa att det var jag. Forhoppningsvis sa kommer nummret imorgon!

Badsuget kom och det blev dags for poolen, ja for mig och Anton i alla fall Linn for ivag for att springa och Kelly akte hem till en kompis. Anton och jag solade och badade (jag solade och Anton lekte med nagra killar) hehe. Det var aven nagra killar vid poolen i min alder och lite aldre, och helt plotsligt star jag dar och pratar med dem. De berattade att de alla var fran olika lander, bland annat: Indien, Frankrike, Brasilien och USA saklart. Dom var riktigt trevliga (och snygga)!! ;)

Linn kom sedan med Kelly och da blev det bad i massor. Anton bajsade i blojan, da menar jag inte lite och han fick ga in for att duscha. Det slutade med att hela duschen inneholl bajs.... Najs ;) Vi badade, badade och badade och vi akte hem. Vi stadade lite, men sedan for vi ivag till Brenda och Chrilles kontor.

Det var dags for Rodeo. Ni vet hoppande tjurar med Cowboys pa ryggen som ar villiga att rent av sla ihjal sig! Pa vagen dit stannade vi pa Hardee's, ungefar som Donken fast mycket godare och med mycket mera udda folk. Och dar forklarade jag det riktigt bra xP Sedan ivag till rodeon och jag var excitied och forvantansfull, det har var ju inget jag sett forut mer an pa film. Det var faktiskt riktigt kul, det var lite synd om tjurarna och jag undrar vad som hander med dem efter.. Vid halv 10 akte vi hem, med en trott Rebecca som hade en hand full med sin kamera som i sin tur var full med suddiga bilder. Dem laggs nog in imorgon, da fylls det aven pa med bilder i de tidigare inlaggen!

Aven fast jag var sa trott ikvall sa gick jag och satte mig framfor TVn. Jag gick tillbaka nagra ar i min alderdom och kollade pa "Stuart Little 2", tror nagonstans i bakhuvudet att jag sett den forut nar jag var liten, men det ar ju sannt, du vet ovesantligt..

Klockan ar halv 1, time for bed!

Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: eebba

sv,jaaag vet,usch(A) :D

2009-07-30 @ 00:22:23
URL: http://eebbahs.devote.se

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0