Middag, skratt och fjanterier.

Idag var det sista dagen pa Kelly och Antons simlektioner men det var ingen avslutning som det brukar vara i Sverige utan det var bara en helt vanlig lektion :P Vi satt och kollade pa och jag hade med mig kameran for att ta lite kort. Aven Anton sprang runt med kameran om halsen for att ta kort pa allt och inget. Hallst alla myror pa marken, men aven folk som dok och nagon tjock tant som gick forbi.

Vi akte sedan hem och gjorde mat... Efter blev det saklart lek och klipp-tittande pa youtube dar vi alla har vara egna favoriter. Kelly lyssnar sonder "Aqua - Barbie Girl" och Anton vill hellst lyssna pa "Dr Bombay - S.O.S" som jag visade honom och sa att jag dansade till nar jag var liten. Det ar verkligen jatte kul att lyssna pa latar man tyckte om nar man var liten eller for manga ar sedan. Linn och jag tog fram och lyssnade pa "Las Ketschup" om ni minns dem?

Vi gick sedan till poolen efterso det var hot. Jag hann sola i nagra minuter medans barnen bytte om och innan solen gick i moln :( Vi hoppade sedan i och vi lekte, lekte och lekte (ungefar som att det ar nagot ovanligt). Jag hoppas fa sola lite mer de kommande veckorna sa att jag kan fa bli lite brun innan jag kommer hem, det vore ju valdigt najs! Vadret vid poolen skiftade valdigt mycket; ena stunden var det grymt hot, och andra sekunden sa oskade det och blixtrade, for att sedan aterga till sol.

Regnet bestammde sig till slut for att inte sluta och molnen ville inte sara lite pa sig, sa vi akte hem till huset. Dar duschade jag, fixade mig lite och sen brummade jag och Linn ivag till Katarina och Matilde. Dar at vi jatte god mat, jag foralskade mig i deras toalett och sedan var det dags att hjalpa Katarina att packa eftersom hon aker hem till Danmark imorgon. Hon aktionerade ut saker som inte fick plats i resvaskorna och det blev mycket garv at det. Hon gick runt och hittade saker, stallde sig utt och fragade; - "anybody?"

Vi fjantade runt lite och det var verkligen jatte kul :) Jag fick med mig lite saker hem och Linn hade val med sig en halv garderob ungefar. Hehe.

Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0