Om dagen..

Egentligen har jag inte sa mycket att skriva om idag, eller nu blir det val en del bara for att jag sager sa :P

Idag kom Brenda hem fran LA, och innan dess fixades det med presenter for fulla rullar! Linn och Anton akte vid 12 for att hamta henne pa flygplatsen, Kelly vagrade eftersom hon ville overaska mamma genom att gomma sig och hoppa fram nar hon kom hem. Darfor fick aven jag stanna hemma.

Efter det blev det mat och Brenda fick min present, ett armband fran "SNÖ of sweden". Hon vart jatte glad och speciell Anton var imponerad som alskar stenar, och dessa var ju extra fina som var slipade och blankte ;) Hehehe

Vi har ocksa malat med fingerfarg och kollat pa "En Prinsessas Dagbok 1&2".. Ja det var val faktiskt dagen idag, inget speciellt alltsa. Det har regnat och askat sa darfor blev det en innedag, min forsta faktiskt!

Kiss / Rebecca
Raleigh, Nort Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0