Picknick och hockey.

Gick upp imorse igen for att aka med barnen pa simskola. Ratt segt att sitta dar i 1 och en halv timme och do av varmeslag med det ar ju tur att barnen ar sa duktiga! Anton ar mer under vattnet an till ytan och jag tror aldrig jag sett nagon som hela tiden ar sa glad. Han verkligen skrattar sig igenom lektionerna :D Kelly ar ungefar likadan fast med en mer serios blick, hon pratar med allt och alla. Vem har sagt att man inte kan vara kompis med alla?

Direkt efter sa akte vi till en sjo for att ha lite picknick :) Dar satte vi oss i graset och at medans vi kollade pa en kille som metade, han fick napp hela tiden! Anton och Kelly var imponerade och sprang fram och pratade med honom (som som gor med alla) och det slutade med att han gick nagon annan stans xD Det var i alla fall jatte mysigt aven om det var fagelbajs och flugor overallt...



Vi skulle egentligen akt till poolen efter men Kelly vagrade och Anton var mera hungrig sa vi akte hem. Va sedan hemma och kollade pa Emil i Lonneberga och lekte tills klockan blev dags for kvallsmat.

Klockan 7 akte jag med Chrille och barnen till Raleighs hockeyarena dar stadens NHL-lag lirar. Anledningen till att vi akte dit var att Chrille skulle valja sittplatser infor arets hockeysasong, men det slutade med att han behöll sina gamla och dem var verkligen perfekta! Jakligt coolt att se arenan som tar over 18 000 personer, och jag kan tanka mig hur kul det ar att sitta dar nar matcherna spelas, vilket drag!

Imorgon ska en pa Brendas jobb ta med mig till sitt stall for att rida. Nar Brenda berattade att jag var duktig sa fragade hon direkt om inte jag skulle vilja komma ut till henne och hennes 12 hastar :D Jag drog inte motstand precis, i'm happy!

Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Birgitta



Så jättehäftigt allting låter! Nu trivs Du väl?!!

Njut i fulla drag!

Kizzez

2009-07-16 @ 18:49:30

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0