Vad jag gjort idag.

Vaknade nar Linn skjutsat Anton till campen, eller Kelly vackte mig. Vi at lite frukost och spelade kort.. Sedan hande inte sa mycket fram till 11 da vi akte for att kopa suddigummin till barnen. Japp, vi akte bara darfor ;) Javligt billiga dock!!

Pa hemvagen som inte blev hemvagen, akte vi forbi "Harris Teeter" for att kopa lunch. Vi sprang som vanligt runt och testade allt som stod framme som smakprov, gratis ar gott! Sedan for vi ivag for att hamta hem Anton och sedan hem for att ata. Det blev bland annat jordgubbar och mjolk, sjukt sjukt gott. Ja ni vet ju sjalva!!

Sedan gjorde vi inte sa mycket igen. Jag och Anton lag i min sang och kollade pa lite Crazy Frog-klipp och bara njot av att gjora ingenting, han lutade sig lite latt mot mig och var bara allmant gullig! Idag skulle Kelly ivag pa nagon "Artclass" sa vi akte ivag vid 4. Medans hon var dar sa gick Anton, Linn och jag ner till en sjo och matade faglar med gammalt brod, vi kollade aven efter skoldpaddor och sag ett par stycken. Ratt haftiga maste jag saga!

Helt plotstigt borjade det sporegna, ja ni har val fattat hur snabbt vadret kan andra sig har nu... Sol ena sekunden, sporeng andra.. Ja i alla fall, vi blev blota, valdigt blota och gick upp for att satta oss i bilen men dar satt vi i max 1 minut for det blev sa varmt och fuktigt dar inne. Vi gick da och stallde oss under ett tak och jag gick in pa toaletten for att torka av mig. Jag var verkligen sjukt blot!

Kelly slutade och vi akte hem. Barnen satte sig och jobbade i sina skolbocker och jag gick upp i Antons rum for att vika iordning hans tvatt. Klockan blev till slut 7 och Linn och jag akte ivag for att gora vara ogonbryn, inte vanlig noppning utan med trad.. COOLT jag vet ;) Nar vi sitter i bilen dit sa hade vi "halet i taket" uppvevat och dar satt jag med min humor och stack upp handen och garvade for att handen blastes bakat. Jag tog fram handen, satte upp den och den blastes bak, tog fram handen, satte upp den och den blastes bak, sjukt kul. Nae fyy, det maste vara nagot fel pa mig xD

Nar vi sedan kom fram hade hon som gjorde den har tradsaken akt for dagen, jahopp dar sprack vara forhoppningar. Vi akte istallet nagra hundra meter till ett shoppingcenter och vet ni vad det forsta vi sag var? Jo dar stod tva kineser och fixade ogonbryn med trad! Linn och jag var fort framme och satte oss i stolarna. Linn tjot och jag var milimeter-nara, det verkligen sved ordentligt. Jag blev sodar nojd, helt klart mer nojd an nar jag var hemma i Sverige och gjorde det, men men. Vi gick for att shoppa och jag fick faktiskt med mig en pase hem som inneholl:
- skor
- armband
- t-shirt

Borde ta kort pa allt jag handlat nagon dag sa ni far se, men vet tyvarr inte om jag vagar.. Ni lar ju bli avundsjuka ;D Har lyckats hitta nagra riktigt bra kap till valdigt bra priser. Ja vi far val se om jag orkar, ska lagga in mina andra bilder forst, bloggen ar alldeles for trakig just nu! Sorry!!!

Hahaha, bara for att komma in pa annat. Nar vi gar ut genom dorrarna fran kopcentret sa star dar en polis som sa: "Hi girls, have a good night". Mitt svar blev da: "Yeeah!" Hahahha, vet inte vart det kom ifran, jag hade lika garna kunnat saga: "Yes, I know". Flumm och helt borta, men kul.

Pa vagen hem blev det en "Vanilla Latte" pa Starbucks som var riktigt god, vi far val se hur det gar att sova nu. Ar valdigt trott sa det ar troligtvis nema problema. Nar vi kom hem snackade vi faktiskt med killarna jag pratade med vid poolen igar i telefonen. Ja jag gav dem Linns nummer. De ville att vi skulle komma hem till den Indiska killen (som inte ser Indisk ut) for att han hade lite party hos sig, men icke. Har ska jobbas imorgon ;)

Det blev istallet tva rumpor val nedsjunkna i soffan framfor "Bert skjart" ni vet barnprogrammet? Klockrent!! Satt dar i cirka tre kvart och nu sitter jag har. Klockan ar snart 12, time for bed!

JAKLAR VILKET LANGT INLAGG!!!!!!!
Jag ska lara mig att dela upp inlaggen, om jag har tid vill saga.. Imorgon kanske!?


Kiss / Rebecca
Raleigh, North Carolina, USA

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: mamma

Nu har jag inte pratat med dig på snart en vecka. Saknar det! Vi är ju fortfarande nere i Skåne. Igår onsdag hade vi en helt underbar dag ute på Sandhammaren. Vi brände nog oss alla lite. Men toppen var det! Idag fyller Lovisa 15 år! Vi har grattat henne nu på morgonen. Vi åker till Kivik och senare ska vi hem och göra tårta till kalaset.

Må så gott och ha det underbart! Love you!

PUSS

2009-07-30 @ 09:20:12
Postat av: LIENE

sv: me too:)

kram

2009-07-30 @ 11:12:33
URL: http://lienes.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0