Asså herregud.

Jag är arg, besviken och inte vet jag. Jag har i flera dagar vetat om att ikväll är det tjejkväll, och jag har sett fram emot det.. Jag smsade därför Carro R imorse om när och hur det blir ikväll. Fick då reda på att vi skulle till Vänskä för att käka och se film och så. Kul tänkte jag. Smsar Vänskä och kollar så allt är okej och det är det, så det var bara att tagga, as I did. Försöker få tag i Carro hela kvällen utan svar, Vänskä får heller inget svar. Härligt tjejer. Vi bestämmer oss då för att dra hem till Joar istället och se film. Ja och så får det bli, ska strax ta på mig jackan och gå ut för att Vänskä kommer och hämtar upp mig.

Tänk att det bara ska vara krångel med tjejer.

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Anonym

Håller med... :((

2010-04-04 @ 21:11:50

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0