Fy bubblan vilken häst!

Åh just nu bubblar jag av glädje. Testade en ny dressyrtränare idag, Linda Melin och kan inte säga annat än hallelujah! Hittade en massa nya knappar och lärde mig hur mycket som helst! Känns verkligen jätte kul och jag är mer än satsnings-sugen på dressyren nu igen. Tävling inbokad om en och en halv vecka, LA:1 och LAG-03 på Mantorp vilket jag ser fram emot, pepp pepp!

Fy bubblan vilken häst jag har asså, jag är så lycklig. Fick idag fram saker jag knappt visste att min lilla Faxen hade kapacitet till... och så snabbt gick det träningsbytet. Hahaha här byts tränare på löpande band men jag är bara possitiv, skönt med Linda eftersom hon kommer till vårat stall och tränar så man slipper åka iväg med transporten.

Nä nu ska jag tagga, hihi tjoho!

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: M

:-)

2010-04-20 @ 22:15:03
Postat av: maria

Linda har ju varit hos oss ett par år så henne hade du ju kunnat testa hos oss för länge sen egentligen :P Men hon är bra, om ni behöver miljöombyte är det bara att höra av dig så kan du komma o träna för henne hos oss också. Kul att det går bra med Faxen :D

2010-04-21 @ 21:55:43
URL: http://mariabagenholm.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0