Håll tummarna!

Tjosan i trosan igår hände grejer. Skulle åkt till skolan igår men ångrade mig, kändes onädigt att åka in för 1 timmes lektion när jag ändå inte var frisk än, upptäcker trekvart innan att jag har engelska nationella, den muntliga delen klockan 15.15. PANIK! Får skjuts av pappa och är där i god tid innan, härligt! Rösten var okej och jag tyckte det kändes rätt okej faktiskt, men sämst som jag är på att gissa hur det gått så ska jag inte göra det..

Mötte sedan upp Elin på stan och det blev en promenad med henne och Fia som vi mötte upp för att testa deras balklänningar. Åh de var såå fina, jag vill också ha en vacker klänning och gå på bal men jag måste allt vänta ett år.

Vi lämnade Fia, tog oss till Coop och handlade med Elins föräldrar, mat och godis, jag som ska sluta med sånt... Sedan hem och elin och jag lagade mat, hasselbackspotatis, jag skar bara de där snitten och resten av tiden spenderade jag genom att slå rekord på Elins toalettpappersspel på hennes iPhone.

Sen vart det grillade marsmallows och cheeseballs och hästhoppning på TVn, tills Joel (Elins pojkvän) kom, då blev det film uppe på rummet, alla tre somnade.. Och nu sitter jag här, ska strax till stallet och agera hästskötare åk min syrra som ska tävla. Håll tummarna!


Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: mamma

Det gick ju kanon för Lovisa och Faxen!!!

2010-04-17 @ 18:45:28

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0