Host, harkel, skrovel, host.

Första skoldagen efter lovet och jag är sjuk, satans skit! Dock har det ju inte varit en ovanlighet senaste året, känns som om jag är sjuk hela tiden. Hallå immunförsvar? Jag har fått en fy dundrande förkylning, äckliga bakterier far åt skogen. Har dock inte ont i halsen vilket är tummen upp, har istället ont i bröstet, världens hosta som sitter långt ner i halsen och ingen röst. Försök inte på er ett teleforsamtal för det enda ni hör är INGENTING, skrovel, nada, host host, harkel. Jag mår pyton..

Nog pratat om det, nu ska jag fortsätta att plugga!


Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0