I'm in love with the sun!

Det låter bara såå mysigt när man lägger i en sån där pys-tablett i ett glas vatten pppszzzzszzzzzz! Så nu sitter jag här och myser i väntan på en vitaminchock och massor med mera energi. All kraft bara flög ur mig nu på eftermiddagen, hållå hjärnan, vadå tänka? på vad?

But i'm alive!

Jag vet inte varför men hela dagen har jag varit på bra humör, har hela dagen tänkt att jag ska blogga men hejdade mig själv i vetskapen att det bara skulle gå överstyr. Emelie är en skolkare som "försover" sig så Linnea och jag satte oss själva och började planera inför vårat UF-företag, skrev affärsidé, bokade redovisningstid och rentav fantiserade om hur kul och ojobbigt det kommer att bli. HIHI vi är allt busiga!

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0