Löshåret har kommit!!

Ä  N  T  L  I  G  E  N  !  !  !

Idag damp det ner ett paket i min brevlåda och gissa om jag blev glad..? Det var mitt efterlängtade nya och blonda löshår som hittat hem efter en mycket snabb leverans från försäljaren. Kvaliten var grym, precis som när jag köpte mitt förra löshår där; det var fint, mjukt, långt och härligt. Hihi perfecto.

Det första jag gjorde efter kvällsmaten var att färga det, mitt egna hår blev dock en lite guldigare nyans men efter en dusch med silverschampo imorgon så ska det nog vara prima vara. Sen får vi inte glömma slingorna som även ska i, både i mitt hår och i löshåret. Någongång...

Imorgon ska jag städa, ut och springa och sen kommer mina älskade vänner Elin och Tilda. Det finns nog inga personer jag har haft så kul med genom åren som med dem. Jag ska försöka hinna lägga ut lite filmer vi spelade in år 2003 - 2004 imorgon, så ska ni få se och skratta. Med dessa galna tjejer har jag många av mina bästa minnen, vi har gjort många tokigheter tillsammans. Hahaha!

Nu ska jag dejta kudden, godnatt alla där ute.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0