Middag och liknande hos Vänskä.



Nu är all avblekning av håret klar, vilket har tagit 4 gånger och jag har lagt i en blond färg.. Jag är inte nöjd men tror det blir bra efter att ha lagt i slingorna. Dock gör jag inte det förens jag fått hem löshåret och färgat det så jag sedan kan slinga det samtidigt som mitt hår. Jag hade mer än gärna haft föshåret redan nu, har blivit beroende av det och hatar att gå utan det! Stackars mig.

Nu ska jag ställa mig framför spegeln för att sminka mig lite grann innan jag tar cykeln till Vänskä. Hos honom blir det middag och sedan filmtiddande och liknande, tror det blir himla trevligt. Later alligator!

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0