Påskhelgen.

Zelma ligger alldeles död ute på gräsmattans enda snöfläck, det förska jag gjorde var att fika innan jag satte fart mot duschen. Jag fick allt vara lite social mot min kusin och faster som är här och hälsar på från Kalmar innan de skulle åka igen. Påsken är verkligen en riktig släkthelg. Morbror Rikard, Marius och lilla kusinen Hanna från Oslo var ju här igår, likaså mormor och morfar och min andra morbror med fru och två kusiner till. Haha, oj oj oj!

Men det är ju trevligt, jag gillar godis, fika och andra sötheter som påsken och släkten medför.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0