Saltkråkan på morgonkvisten.

Det är skönt att inte vara gulhårig längre, fy vad jag hatade att gå runt och visa upp mig offentligt. Jag såg ut som en liten påskkyckling, rätt passande så här års ända, haha. Vilken lättnad att det blev så bra, att håret inte tog någon stryk och att det inte gick av eller svullnade upp på något sätt. Jag är glad, jag är ju en blond person, men det har varit kul att testa på livet som brunett. Det var ju inte fult det heller! Du passar ju jätte bra i båda som Alex sa på jobbet idag.

Idag kom det mer snö, hallå vart tog våren vägen? Jag hade gärna sett mitt ansiktsuttryck när jag gick upp imorse, mamma bara satt och garvade åt mig när jag kollade ut genom vardagsrumsfönstret där mina söta föräldrar satt och kollade på Saltkråkan. Självklart skulle jag ändå ha vårjackan, snön kanske försvinner snabbare då? Vem vet...

Nu ska jag kolla film med mamma. Hade tänkt att träffa Marcus idag men planerna ändrades, så som det brukar bli. Nu är jag as trött, så det är tur att jag är hemma. Det är inte lätt att ha lov! Kan faktiskt tänka mig att dra med kudde och täcke till soffan och mysa ner mig ordentligt. Kanske slumra till lite och sen ångra att man somnat för att man knappt orkar ta sig in till sängen sen.

Jag är verkligen sjukligt trött, tror gymmet imorse tog kol på mig.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0