Gårdagens misslyckade utgång.

Åh vad jag var på bra humör igår kväll, jobbade 15-20 och åkte direkt hem till Johline där folket samlat sig. Jag, Fia, Carro, Emelie och Andrea åkte före de andra och bestämde oss för att ta stämpel på Hugo innan vi drog till Palace där det var hyllningskväll av Michael Jackson.

Jag fick gå först in på Hugo och fick stämpel MEN de andra blev stoppade.. Jag lämnade jackan och drog till de andra och det var dags att försöka på Palace. MEN där blev vi också stannade, där de aldrig kollat legg förut! Vi gick tillbaka mot Hugo och testade bowlingvägen men den var låst, piss! Vi väntade då på att Johline, M.G och Malin skulle komma med spånkan, jag stod och frös och vi var allmänt bittra. Emelie och Andrea försvann spårlöst utan att säga nada, tror de teleporterade sig eller nått..

När de andra kom gick jag direkt in på Hugo eftersom jag hade stämpel och väntade på att de skulle komma in med kön. Jag skulle bara gå på toan så kommer det fram en kille till mig och frågar om legg, jag säger att jag har det på Palace men blir tvungen att tvätta av stämpeln och blir tillsagd att hämta mitt legg.... Gaaah! Min jacka som var kvar på Hugo och jag som inte kom in igen, inte heller de andra tjejerna. Tur som var kunde Malins killkompis gå in och hämta den. Vi drog då till Malins trappuppgång och satt där och pratade tills min mamma kom. Sur kväll, men det är väl sånt man får räkna med innan man fått åldern inne!

Better luck next time!





Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0