Östergötland runt!

Igår for jag till Finspång och det var nog första gången jag var där "på riktigt". Har varit där på badhuset en gång och sedan när jag haft match och cup, men det gills ju typ inte.. Fick vänta på bussen i 1 timme!!!! Helt sickt asså, men jag kom iväg trots allt. Väl där blev det filmtittande på nån sjuk film som var äcklig som satan, jag blundade fler än en gång om man säger så, haha! Åkte hem med sista bussen som faktiskt var i tid.. Thanks!

Nu ska jag dra till Linköping men mamsen och syrran, det blir kul. Ikea bland annat och även butiksspringande med köp av hårfärg eftersom det är mycket behövligt just nu! När jag kommer hem ska jag visa vad jag köpte efter jobbet igår! Och även om det blir något idag.

Seeyah.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0