Blodtrycksfall..

Ligger i sängen och kommer inte en meter, allt är tungt, ögonen svartnar, huvudet snurrar och ansiktet kokar. Ja det är så det känns när man får ett blodtryckafall och jag har denna morgon fått flera stycken. Skulle klockan åtta åkt till tandläkaren, tränat efter det och sen tittat in på mediamarkt efter en ny dataväska, men jag kom inte ens utanför dörren. Nu ligger jag här i sängen, har tråkigt och är alldeles för rastlös, musiken hjälper mig till en viss del men jag vill upp och springa, bli av med energin som jag vet finns där innerst inne. Det kanske blir bättre om jag sover 1 timme?


Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0