I'm tired.

Tröttsam dag, jag är trött, känner inte för att göra någonting men är endå sjukt umgås-med-någon-sugen. Vid 3 ska jag in till stan och träna med Emelie, det blir skönt tror jag, efter det blir det plugg hos henne vilket vi behöver. Vi har en hel bok att skriva...

Mår utöver detta prima, jag mår bra, bättre än på mycket länge. Är glad för allt, kunde inte vara bättre förutom en piggare Rebecca, men so whay? Jag har underbara tjej och kill kompisar, en underbar mamma och ett liv med allt för mycket omkring mig som jag hinner med, ibland. Det var bra det som hände.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0