Nu ska jag sova.


Har pluggat, om jag pluggat. Herregud säger jag bara och fy fan va skönt! Har suttit hela eftermiddagen och hela kvällen och köttat men nu är det dags att sova. Jag behöver min skönhetssömn, haha. Imorgon blir det genetik-prov och möte med abc-gruppen, ska även träna och plugga matte med snälla morfar som ska hjälpa mig. Vi får ju heller inte glömma rättskunskapen med Emelie, o nej!

Jaja vi hörs väl imorn, natti.

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Morbror

Du får lycka till med matte med morfar. Själv lyckades han inte lära mig, så jag fick lördagshjälp och söndagshjälp med morfars revisor. Ha ha, stackars han!

2010-01-13 @ 10:53:09

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0