Bloggande hit och dit.

Kan meddela att jag är sjukt less på allt plugg just nu, skulle det inte vara sommarlov nästa vecka så hade jag gått under, bokstavligt talat! Ny bloggdesign nu förresten, har gjort lite i taget under veckan då jag inte hunnit med allt samtidigt på grund av just plugget. Nuu är den dock färdig, ska bara byta ut annonserna i sidan till nya och fräscha inför sommaren.

Funderar på att komma igång med videobloggandet också, men inte de tråkiga med en massa bla bla utan roliga och personliga. Fast det har jag inte tid med nu, ni får se fram emot nästa vecka precis som jag. Just nu vill jag inget annat än att ha sommarlov!


Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0