Han imorgon, jag om ett tag.

Plugg plugg plugg, sånt är livet just nu men jag ska strax sluta. Min rumpa värker, ryggen mår inte heller bra och det kryper i hela kroppen, kan jag suttit stilla för länge måntro? Tänkte i alla fall hålla på till klockan slår 12 för då ska jag vara först med att säga grattis till Challe Balle som fyller 18 år imorgon. Coolt, jag vill också bli 18 nu, gärna igår men så är det inte... Typiskt. Jag får smita in på krogen i några månader till, sen kan jag kaxigt vifta med mitt leg mitt i ansiktet på vakten. Nej oj va onögigt prat, plugga var det ja.


Födelsedagsbarnet och jag.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0