Här ska det vara en rubrik...

Har pluggat hela dagen och nu är kroppen alldeles cp efter att ha suttit stilla så länge... Eve ringde precis och ville att jag skulle komma till henne, hade varit super duper mysigt men så fick jag inte för att jag måste plugga. Det måste jag verkligen och det går ju inte göra någon annanstans än hemma liksom, haha! Snart kommer släkten också, Vicki fyllde som sagt år i måndags så nu blir det lite firande, men jag tänkte gå iväg någon annanstans i min ensamhet för att sätta mig och plugga.

Bye, jag fortsätter väl att plugga för att få ännu mera träningsvärk i hjärnan imorgon, uurk.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0