Hej alla nya, roligt att se er!

Otroligt kul att logga in på bloggen efter en gårdag full med aktiviterer och roligheter och mötas av massvis av kommentarer och nya besökare! Skrev ett inlägg angående Norrköpings studentvecka och det hamnade på förstasidan, skit kul verkligen. Jag blir alltid lika glad när jag hamnar där hihi.

Gårdagen spenderades mestadels med Evelina men även annat folk var inblandat i våra tokigheter, vilka lyckostar! Pluggade hela förmiddagen och början av eftermiddagen ute i solen, fick snygga streck på benen efter att datorn legat i knät men dem försvann när rodnaden försvann efter typ 1 timme haha. Åkte in till stan för att spela volleyboll med Eve, Malin, Dennis, Henke, Ogge och Calle och jag var typ bäst i världen. Slängde mig och hade mig, och det var kul OCH VARMT! Vi tog efter 1 ½ timme förväl av varandra och Eve och jag stack hem till henne för att fixa oss när Mathias ringer och vill att vi ska komma till honom, glada som vi blev så for vi dit. Var med dem till halv 1 när Eve och jag skulle dra till Hugo och försöka ta oss in utan legg eller något.

När vi kommer dit så träffar vi Johline, Malin G, Malin S och Eves syrra, stog ute och pratade ett bra tag innan vi beslöt oss för att ta oss in. Hihi pirrigt! Helt plötsligt stod vi inne på dansgolvet och shakade loss, Eve som var där första gången drog jag tag i och vi hade det asa bra. Plötsligt kommer vakten fram till Malin S som inte heller är 18 och ber om legg så hon åker ut, den jäveln som tjallade alltså... Eve och jag stack in på dansgolvet och gömde oss och var kvar till lite innan 3.

Nu sitter jag och pluggar, roligt en lördag! Får se vad som händer ikväll, kanske utgång igen, kanske grill vid ågelsjön, kanske bjuda hem någon eller ligga och somna i soffan. Inte bestämt än. Seeyah!


Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Eleonore

Svar: Tack själv :)

2010-06-05 @ 16:01:47
URL: http://eleonoresellgren.blogg.se/
Postat av: E m i l y ♥

SVAR:

Aaa, tack du. <3 Jag är en ganska envis männsika kan man säga.. :) Så för mig blir det inte så svårt att att låta bli alkohol/sprit. :D

2010-06-05 @ 16:29:45
URL: http://photomadness.blogg.se/
Postat av: Marcus Ringstrand

Haha vafan har du min bild för?

2010-06-07 @ 10:51:31

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0