Illamående och trötthet.



Herregud vad jag är trött, vet inte om jag kan hålla ögonen öppna länge till men jag tänkte sätta på en film att somna till snart. Underbart.

Provet i skolan idag gick bra, faktiskt väldigt bra och jag är himlans nöjd. Skrev även ihop min enskilda motivering till Fek A kursen och lämnade in min Svenska - Portfolio. Herregud duktig tjej idag... När jag kom hem åkte pappa och jag till stallet, jag mådde as illa men lyckades mocka mina två boxar medans pappa gjorde maten. Åkte hem sen för att det började regna, vi skulle gått med hästarna men så blev det inte.

När jag kom hem satte jag mig för att fixa till uppdraget i idrotten men när jag sitter där så mår jag ännu mer illa och får jätte ont i magen, trodde seriöst att jag började bli magsjuk. La mig ner i soffan framför en avstängd TV som jag inte orkade sätta på medans jag låg och bara väntade på att bli spyfärdig. Usch va dåligt jag mådde. Vet inte om det har att göra med att jag är trött för det blev bättre när jag ätit, vi får väl se om det är någon som vaknar i natt. Men tror inte det.

Hoppas ni haft en bra dag, nu ska jag se film!

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Amanda

Usch, det där lät inte bra! hoppas att du mår bättre nu!

2010-06-10 @ 12:57:54
URL: http://amandasrader.blogg.se/
Postat av: Linda

Ah film skall nog jag med se passar bra när vädret är trist=(

Ja helgen var alldeles underbar!

2010-06-10 @ 18:09:38
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: PussJorvas

Produktiv du är :D jag gör typ inte ens hälften av allt det där på en dag xd

2010-06-13 @ 13:07:45
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0