Nu drar jag!

Skön dag även fast jag gick upp tidigt för att åka på hemligt uppdrag. Var på stan och shoppade en sväng men jag hinner inte fota det nu så ni får se vad som inhandlades imorgon..

Mina tjejor kom hem från stockholm idag men inte får jag träffa slöfockarna ikväll utan de ska vara hemma och vila. Stockholm har sugit krafterna från dem, snyft. Men jag hittar på annat, drar ner till Mathias för att träffa honom, Valle och Kenta som också är där, blir nog trevligt. Ska dit så fort jag svullat i mig pizzan som mamma är ivär och hämtar, hihi. Puss

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0