Allt på grund av några bilder.

Imorgon, satans vad allt kommer förändras, va olikt allt kommer va, allt som har med Emelie att göra i alla fall. Den jäveln ska nämligen göra en sidecutt och allt är Rebecca Simonssons fel. Själv nöjer jag mig med att fläta håret i sidan när jag har lust, men dock är ju jag lite smartare än vad hon är. Jag ska i alla fall med till frissan, se när Emelie fäller tårarna när håret faller av och få det på film, JA JAG TÄNKER FILMA. Mohahaha det här blir kul, kan tänka mig vara lite stöd också, ja kanske få henne att vela till i sista sekund och så..













































VAD TROR NI?

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: MODEINSPIRATION

Jag tycker det är snyggt på andra men skulle aldrig få för mig att göra det!

2010-03-11 @ 23:21:59
URL: http://www.modeinspiration.com

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0