Äntligen fredag!

Nu är jag vaken och strax färdig att dra till gymmet. Efter det blir det plugg och kvart över 2 börjar skolan och det är dags för g-prov i internationell ekonomi.

Igårkväll efter att ha tryckt i mig en massa våfflor så drog jag in till stan, eller blev skjutsad av mamma till Rasmus. Nej vänta nu det var jag som körde och mamma som satt brevid, haha. Vi pluggade, eller jag pluggade medans Rasmus satt och tryckte i sig glass och gjorde allt annat än att plugga. Jag var i alla fall duktig och läste boken och skrev upp allt viktigt tills jag insåg att jag redan hade allt uppskrivet från några föreläsningar... Snille.

Satte sedan på en dålig film och det slutar med att båda somnar. Vaknar senare och inser att man kanske ska gå och borsta tänderna med mera, usch vad jag var trött. Somnade sedan som en stock igen. Zzzzzzz!

Undrar vad som händer ikväll..


Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0