Capisch!

Nej men vad är det här för chillhelg egentligen? Inte för att det gör mig någonting egentligen alltså. Ikväll kommer Rasmus och Pontus till mig, antar att det blir lite film, godiskäkande och maybe Melodifestivalen om vi pallar med den, hehe. Sen vet jag inte, vi får se vad kvällen kan tänkas hitta på.

Nu ska jag hoppa in i duschen eftersom jag är precis kommen från stallet, blev en uteritt med mamma. Vilket underbart väder! Efter duschen ska jag käka lite och sedan städa rummet på kläder och väskor, tror det ligger typ fyra väskor på golvet, ett par jeansleggings, en tröja och massor av skolgrejer. Capisch!


Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: ida myrin ♥

sv: åh, tack så jättemycket! :)

2010-03-13 @ 16:11:44
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: SIMON/MY

SV: TACK SÅ MYCKET :)!

2010-03-13 @ 16:57:32
URL: http://simystyle.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0