Det blir ju bra lite senare.

Vilken fredagskväll, herregud! Jag vet inte riktigt om dessa bilder borde komma ut men jag visar er och låter er ge mig lite sympati på allt jag har att göra ikväll. Ja och varje ledig stund tills det är klart såklart. Jobbar imorgon, hela dagen, börjar alltså klockan 10 och därför blir det lugnt ikväll. Är trött redan nu så jag ger mig inte in i något, haha.

Städning av garderoben... Usch! Vart kommer egentligen alla gamla saker ifrån? Tänk att jag hittade några gamla bussbiljetter från år 2006, herregud är mitt ord för denna smet.



Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: mamma

Oj oj oj oj oj...............

2010-03-27 @ 00:02:39

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0