Duktig på morgonkvisten.

Svalde i mig min Activia (yoghurt) snabbt i morse och drack 5 dl vatten, drack 5 liter igår tror jag! I alla fall, gick in i mitt rum, fick panik och började vika, ah alla kläder som låg över hela golvet. Det gick på 10 minuter och eftersom jag sedan skulle plugga Ekonomi, precis som jag håller på med just nu, så lät jag alla papper och skolböcker ligga kvar på golvet, även lådan med nytvättat fick vara. Men oj vilken skillnad det blev... Det är NÄSTAN fint i rummet nu, i alla fall om man jämför med innan, haha.

Nu håller jag på att plugga och ska fortsätta med det tills jag ska ta bussen vid 10 över 9. Specialidrotten är inställd eftersom jag har utvecklingssamtal i den nästa vecka och det är bara de som har det idag som behöver dra sig dit. Jag ser istället till att vara på skolan lagon till matte workshopen börjar, prov nästa vecka!

Dagens träning blir vid lunchen idag, jag ska ju träna alla vardagar i veckan nu, hej och hå! Hahaha, jag satsar stenhårt ska ni veta. Ska även jobba i eftermiddag, jippi! Drar dit direkt efter skolan och jobbar idag istället för Emelie. Jahopp, nu vet ni hur min dag kommer se ut, puss!



Kolla vad jag fick av min kära mamma när jag kom hem från träningen igår kväll.

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Malin

Åh, den där cupcaken ser otroligt god ut :D

2010-03-24 @ 11:51:35
URL: http://wonderfullove.blogg.se/
Postat av: MissCM

åh vad god den såg ut!

2010-03-24 @ 15:36:08
URL: http://misscm.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0