Earth Hour!

När jag jobbar slipper ni höra av mig på en hel dag. Vilken otur ni har, känner sympati, verkligen!

Hahaha men vadå Earth Hour? Insåg vad klockan var och kikar ut genom fönstret, hela kvarteret är svart... Ja förutom vårat hus som lyser som dagen själv! En kommentar och mamma har släckt ner varenda lampa, vilken timme!! Nu ska jag emigrera rummet och sno familjens godisskål innan jag drar iväg på nya äventyr!

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan:) Hoppas du har en trevlig lördagskväll:)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-03-27 @ 23:51:21
URL: http://vadfanskajagheta.se

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0