En dröm jag har.

Jag har en dröm, en dröm jag haft väldigt väldigt länge. Jag vill lära mig att spela gitarr! Fatta va underbart att kunna sitta hemma och spela och sjunga samtidigt, slippa alla dessa sökanden efter musik att sjunga till på internet. Kul att sitta och sjunga och kolla in i en dataskärm!? Nej va.

Jag skulle tycka det var grymt. Tänk när man inte har något att göra, då brukar alltid jag fördriva tiden vid datorn eller tvn, urtrist egentligen. Tänk då iställat att kunna sitta och lira lite gittar, sjunga lite och bara softa järnet! Låter underbart i mitt huvud.

Det svåra är bara att hitta en bra gitarr med ett bra ljud som inte kostar flera tusen... Någon som vet en? Haha.

Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0