En kväll på en onsdag.

Sitter här och smaskar i mig vindruvor och nötter medans jag pluggar ekonomi. Jag har som sagt VG/MVG prov imorgon och jag har en känsla av att det kommer att gå bra! Det handlar inte om lika mycket som jag trodde, skönt va?

Jobbet gick jätte bra idag, trots lite missförstånd om när jag skulle komma och sätta igång att arbeta. Gymmet där innan gick också bra, körde styrka idag och tog bara 10 min på löpbandet som uppvärmning. Styrkan sög ordentligt i musklerna och inte blev det bättre av min mysiga träningsvärk. Efteråt kändes det dock bättre, hade ont överallt men det var ingen extrem trävingsvärk så jag inte kunde röra mig. Efter hade hag helst åkt till jobbet direkt men var tvungen att dra tillbaka till skolan för spanska.

Världens snällaste busschaffis stannade och väntade på mig när jag kom springandes för att hinna med buss 117 för att slippa vänta 10 min på nästa, jag var ju tvungen att komma snabbt till jobbet. På jobbet hände inget speciellt, det värsta var en reklamation på en stegräknare. Alltså inte något speciellt alls... Övningskörde sedan hem från jobbet, såg en lampa som lyste och frågade mamma vad den betydde. "Det är handbromsen Rebecca!!!" Hahahah, glömde att kolla om den var i, tur att vi bara hunnit åka några meter.



Kommentarer - skriv gärna en du med!

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0