Lokalfest, killarna och jag.

Tänk att det aldrig blir som man tänkt sig, blev övertalad att följa med på lokalfest istället för en lugn kväll hemma. Klockan 5 ringde Rasmus och övertalade mig, 30 minuter senare hade jag hunnit sminka mig och få på mig kläder, med lite stress såklart men jag hann, wow! Tog bussen in till stan med Pontus och så hade vi sällskap till Rasseboy. Där blev det musiklyssnande, snack, mat och tagg inför lokalfesten. Senare kom även Lukas, det var alltså jag och 3 killar, shiet...

Vi hade det kul tills vi kom till festen som blåstes av ungefär direkt när vi kommit dit, eller ah vi hann vara där en stund.. Det blev i alla fall dags att gå och när vi ska hämta jackorna så är min borta.... Vi gick ut på gatan där alla var och kollade runt vem som hade satt på sig min jacka. Den var ju dock inte så svår att hitta, en stor fet Canada Goose, där satt den på en liten äcklig blatte.

Typiskt att det är just en blatte som snor ens jacka, men vad förväntar man sig... Inte råd med en egen kanske, hmmm undrar vart felet ligger! Men vi lyckades få tillbaka den plus lite smällar, dra åt skogen... IDIOTER! Ah och godnatt då kanske också, så kul var det här festen, yey! Sur..? Nej inte alls...

Tackar Rasmus som kan vara en av de snällaste killarna i världen!



Gammla bilder men samma jacka som snoddes...

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: johannas fotoblogg.

allt bra med dig?

2010-03-14 @ 18:21:20
URL: http://danceitblue.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0