Jag kan om jag vill.



Det sista mamma sa innan hon åkte imorse var, "gå upp nu så att du inte somnar om". Vad tror ni jag gör? Jo somnar om... Vaknade och hör pappa ropa till min syster, "vi åker om 5 minuter". SHIT!!! Jag for upp ur sängen, kastade på mig träningskläderna, packade väskan, stoppade ner lite frukt i väskan + en activia, satte upp håret och allt detta på 5 minuter! Jag kan själv inte fatta det, jag, så snabb? Måste vara ett skämt men icke.

Började skolan vid 10.10 men åkte med pappa 07.20 eftersom jag hade bokat tid för att gå igenom ett nytt träningsupplägg på gymmet klockan 8. Vilken tur att jag vaknade och hann, haha!

Nu har jag bara pluggat ekonomi på varje ledig stund. Har som vanligt panik och tror att jag inte kan någonting som innan varje prov. Men det här klarar jag, det är ju bara ett litet prov... Åååh, panik.

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SEA

sv: hih okej ja har lagt till dig nu:D

2010-03-25 @ 13:48:25
URL: http://vadfanskajagheta.se

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0