Sega cp-internet.

Åhhhh internet bara segar sig, stänger ner sig självt och bara inte vill som jag vill. Har inte alls kunnat göra det jag vill, har som tur är lycksts plugga men bloggen har varit omöjlig... Jag som ville blogga igår, nej nej, jag som ville blogga idag, nej! Lycka för mig för nu funkar det, ett tag i alla fall.

Temadag i skolan om likabehandlingsplanen idag, ingen var som vanligt där förutom våran klass som slog till hårt! Jag är förvånad, alla var förvånade heh, duktigt gjort. Sprang runt och gjorde allmänt oviktiga saker och en fotouppgift som blev rätt kul till slut.



Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: PussJorvas

Ush, hatar när sådant händer :o

2010-03-17 @ 00:07:12
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0