Stackars mig!

Magen värker, mitt huvud dunkar och jag kan inte sova. Stackars mig. Lyckades alltså inte sova bort denna skit när jag sov middag förut.. Inte blev det bättre när jag red ut på världens mysigaste vårritt heller, snarare sämre. Stackars mig. Fy för mitt huvud, fy för mig mage. Snälla låt mig få somna och sova bort denna skit, hej ipren och panodil.!

Ska gå upp och dricka och se om jag sedan kan få besök av John Blund. Annars får jag väl ligga irriterad och råmysa i världens skönaste säng. GODNATT!



HEJ GULT HÅR, HEJDÅ IMORGON

Kommentarer - skriv gärna en du med!
Postat av: Carolina

Inte bra att färga från bunt till blont direkt.. :P. Mitt hår va piss gult i ett ANTAL veckor. ;)

2010-03-31 @ 11:03:10
URL: http://caaroliinass.blogg.se/

  • Follow becciisz
  • Här kan du kommentera inlägget:


    Ditt namn:
    Spara dina uppgifter

    E-postadress:

    Din blogg:

    Det du vill säga:

  • Follow becciisz
  • Trackback
    RSS 2.0